Bezorgen

Vind hier alles wat je wil weten over bezorging van je bestelling

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
We willen graag dat je snel kunt genieten van je aankoop. De meeste artikelen hebben we op voorraad en kunnen we, indien besteld op werkdagen vóór 22.00 uur, de volgende werkdag leveren (in Nederland).
Ik heb niet mijn hele bestelling ontvangen, wat nu?
Soms kan het voorkomen dat je niet de hele bestelling hebt ontvangen. Heb je een artikel besteld met de vermelding 'Levering via DPD'? Dit betekent dat je artikel niet door ons, maar via onze leverancier naar je toe wordt gestuurd.
Kan ik mijn bestelling onder rembours laten bezorgen?
Nee, het is niet mogelijk om je bestelling onder rembours te laten bezorgen.
Wat is de status van mijn bestelling?
De status van je bestelling is eenvoudig te volgen via een aan je zending gekoppelde Track & Trace code.
Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?
Ja, dat is zeker mogelijk. In het bestelproces kun je in het afrekenmenu het vinkje wegklikken bij ‘Verzenden naar hetzelfde adres’.