Bestellen

  1. Veilig bestellen

  2. Bestellen bij Besselink

  3. Je bestelling volgen

  4. Annuleren 

1. Veilig bestellen

Online winkelen is een snelle, veilige en comfortabele manier om uit te zoeken en te kopen wat jij wilt.

Doordat online winkelen steeds populairder wordt en er steeds meer webwinkels komen, is het belangrijk dat je goed oplet bij wie je winkelt. Dan is en blijft online winkelen een heel veilige optie. Voor Besselink geldt bijvoorbeeld dat we alleen het adres www.besselinklicht.nl gebruiken voor de verkoop van producten. Let dus goed op de url, bovenin je scherm. Alleen als er www.besselinklicht.nl staat dan bevind je je in ons online warenhuis.

De veilige Besselink site kun je verder herkennen doordat voor het verzenden van gevoelige informatie zoals je betaalgegevens, gebruik wordt gemaakt van een beveiligde internetverbinding. Bij een beveiligde internetverbinding staat er https://www.besselinklicht.nl in de adresbalk van je browser in plaats van het normale http://. De letter ‘s’ staat voor ‘secure’ (veilig). Bovendien zie je ook nog een klein slotje in de adresbalk en kleurt de adresbalk groen.

Wij adviseren je verder aan niemand je klantnummer, wachtwoord of andere gegevens betreffende jouw Besselink account af te geven.


Phishing e-mails
Phishing is de verzamelnaam voor alle digitale activiteiten waarmee criminelen proberen persoonlijke informatie te ontfutselen door o.a. gebruik te maken van namen van banken of bedrijven. Met deze informatie kan fraude met internetbankieren, pinpassen, creditcards of jouw identiteit worden gepleegd. Besselink zal nooit via een e-mail vragen naar persoonlijke gegevens. Wij adviseren je met klem niet op links in dit soort e-mails te klikken of je gegevens op te geven als je niet zeker bent van de afzender.
 
Voor meer informatie over Phishing, of over wat je tegen Phishing kunt doen, verwijzen wij je naar www.veiligbankieren.nl 

2. Bestellen bij Besselink

Bestellen bij Besselink – de verlichtingsspecialist van Nederland - is heel eenvoudig:
 
Stap 1 Plaats het gewenste artikel in de winkelmand

  • Ga naar het artikel van je keuze en klik op de knop 'Klik hier en bestel'.

  • Heb je alle artikelen van jouw keuze in de winkelmand gelegd? Ga dan naar de winkelmand rechts bovenaan de pagina. Hier kun je desgewenst nog het aantal artikelen wijzigen. Ook kun je hier (bij bepaalde artikelen) kiezen voor extra services en/of extra garantie.

  • Ben je klaar met winkelen? Klik dan op de knop 'bestelling afronden'.

 
Stap 2 Persoonlijke gegevens opgeven

  • Om je bestelling te kunnen verwerken, vragen wij je enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Heb je al een account bij Besselink? Log dan eenvoudig in met je e-mailadres en wachtwoord en je hoeft de gegevens niet opnieuw in te voeren.

  • Bestel je voor het eerst, dan vragen wij je om een account aan te maken.

  • Let op! Om bij Besselink te bestellen, moet je 16 jaar of ouder zijn.

Stap 3 Bezorgafspraak maken

  • Je hebt de keuze om je bestelling thuis te laten bezorgen of zelf af te halen bij een PostNL ophaalpunt.

Stap 4 Betaalwijze kiezen

  • Vervolgens kies je op welke manier je wilt betalen: direct met iDEAL, PayPal, Visa/Mastercard of online acceptgiro.

  • Wanneer je in het bezit bent van een Besselink waardebon, cadeaubon of kortingsbon is het mogelijk deze ook hier te verzilveren. Geef aan dat je een waardebon wilt inwisselen, vul de boncode in en de korting wordt automatisch verrekend op het totaalbedrag. Klik op de knop 'Volgende' om je bestelling te voltooien.

  • Je ontvangt een bevestiging van je bestelling per e-mail. 

 

3. Je bestelling volgen

De actuele status van je bestelling volg je online via jouw unieke Track&Trace code..

Heb je je e-mailadres doorgegeven dan ontvang je direct na het plaatsen van je bestelling een orderbevestiging via e-mail. Hierin vind je een overzicht van de door jou bestelde artikelen en de gekozen bezorgwijze.

 

4. Annuleren

Onder Mijn bestellingen op Mijn Besselink zie je direct of het nog mogelijk is om je bestelling te annuleren. Achter het artikel staat dan een annuleerknop. Is de bestelling al naar je onderweg of wordt deze gereed gemaakt voor verzending dan is annuleren niet meer mogelijk.

Wanneer je de bestelling niet meer op tijd hebt kunnen annuleren dan kun je deze bij aflevering direct mee teruggeven aan de bezorger. Als je gekozen hebt voor aflevering bij een Postnl ophaalpunt dan hoef je niets te doen. Haal je je bestelling niet op dan stuurt Postnl deze automatisch terug naar Besselink.nl.